Direct Mail

Direct Mail

Direct mail to kierowanie przesyłek o charakterze informacyjnym, promocyjnym, fundraisingowym czy marketingowym za pośrednictwem tradycyjnej poczty. Zaletą tego medium jest pewność, iż w znakomitej części mailingi pocztowe są otwierane przez odbiorców, którzy zapoznają się z ich treścią (raczej niewiele osób ignoruje korespondencję, która została skierowana do nich imiennie w formie papierowej). W przypadku e-mailingu wskaźnik dotyczący zapoznawania się z treścią wysyłanych wiadomości nie jest już tak wysoki. Direct mail to jeden z kanałów komunikacyjnych wykorzystywanych powszechnie w marketingu bezpośrednim. Obok rozwiązania, jakim jest mailing profilowany (korespondencja profilowana), to także jedno z najskuteczniejszych narzędzi realizowanych kampanii promocyjnych, badawczych czy fundraisingowych.

Oferta Schober to m.in. usługi i produkty w zakresie szeroko pojętej komunikacji firm z klientami, a zatem i działania obejmujące Direct Mail. Fachowo doradzimy i kompleksowo wesprzemy Cię w stworzeniu i przeprowadzeniu kampanii realizującej przesyłki pocztowe do obecnych i potencjalnych klientów Twojej firmy, a także pomożemy zoptymalizować koszty opłaty pocztowej.

Direct Mail – jak efektywnie wykorzystać takie rozwiązanie?

Direct marketing rządzi się swoimi prawami. Także w przypadku kanału dystrybucji informacji, jakim jest Direct Mail, obowiązują pewne zasady, które determinują powodzenie przedsięwzięcia. Kluczową kwestią jest tutaj z pewnością dobór mailing list, czyli dobrze przemyślana, najlepiej zoptymalizowana pod kątem potrzeb i celów kampanii baza adresowa najciekawszych odbiorców. To właśnie zadanie możesz powierzyć nam. Precyzyjnie dobierzemy i kompleksowo dostarczymy sprofilowane bazy adresowe do Twojej kampanii direct mailingowej.

Inny ważny aspekt determinujący praktycznie każde przedsięwzięcie, jakie obejmuje marketing bezpośredni, to treść komunikatu oraz sposób, w jaki chcemy go przekazać odbiorcom – klientom. Interesująca treść, oryginalna forma, czy próbki produktów to zaledwie kilka możliwości. Współpracując z Schober Polska, możesz liczyć na profesjonalne doradztwo i konkretne wsparcie w zakresie tworzenia skutecznych, a zarazem atrakcyjnych dla klienta przesyłek marketingowych. W połączeniu z działaniami optymalizującymi koszt przedsięwzięcia, raportowaniem realizacji i analizą responsu z przeprowadzonej kampanii, taka współpraca jest po prostu najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy.

Personalizowane i targetowane przesyłki pocztowe to medium, które pozwala wyróżnić się i zostać zauważonym przez potencjalnego klienta. Pomagamy w odpowiednim przygotowaniu takich kampanii, m.in.

  • dobieramy i dostarczamy sprofilowane bazy adresowe do kampanii direct mailingowych
  • doradzamy w tworzeniu skutecznych przesyłek marketingowych
  • wspieramy proces produkcji materiałów przy pomocy sprawdzonych, wyspecjalizowanych partnerów
  • pomagamy obniżać koszty realizacji kampanii wysyłkowych
  • przeprowadzamy analizy responsu w celu optymalizacji kolejnych akcji marketingowych

Korzyści ze współpracy z Schober Polska:

  • kompleksowa usługa (od doboru bazy, przez produkcję do wysyłki)
  • oszczędność czasu
  • uproszczenie procesu przygotowania i realizacji kampanii DM
  • możliwość skorzystania z doradztwa popartego wieloletnim doświadczeniem
  • znajomość sprawdzonych usługodawców z sektora lettershop

Zapraszamy do współpracy! Skontaktuj się z nami lub wyślij zapytanie online.

Masz pytania?