Korespondencja profilowana

Korespondencja profilowana

Korespondencja Profilowana (inaczej: mailing targetowany) to szansa dotarcia do nowych, interesujących grup odbiorców na bardzo atrakcyjnych dla Państwa warunkach. Usługa oparta jest o wartościowe informacje zawarte w posiadanych przez nas zbiorach danych, takich jak baza adresów Schober Geo MarketBase. Target group wyselekcjonowany specjalnie pod kątem celów Państwa kampanii to szansa na podniesienie skuteczności i efektywności działań marketingowych, a jednocześnie pewność, że Państwa przekaz trafi pod właściwy adres.

Korespondencja Profilowana to szansa dotarcia do sprecyzowanych, interesujących grup odbiorców na bardzo atrakcyjnych warunkach. Klienci mają możliwość doboru swojej grupy docelowej na podstawie następujących kryteriów selekcji z danych o 37 milionach Polaków zawartych w zbiorze Schober Geo MarketBase®:

  • wiek
  • płeć
  • liczba, wiek i płeć osób w gospodarstwie domowym
  • indeks siły nabywczej
  • poziom dochodów
  • lokalizacja
  • wielkość miejscowości
  • region
  • województwo
  • rodzaj budynku (dom, blok)

Korzyści ze współpracy z Schober Polska:

  • precyzyjne targetowanie odbiorców
  • szansa dotarci do osób niedostępnych w tradycyjnych bazach marketingowych
  • oszczędności w budżetach direct mailingowych
  • kilkukrotnie wyższe poziomy responsów niż w przypadku przesyłek bezadresowych
  • atrakcyjna alternatywa dla firm wykorzystujących inserty prasowe jako medium marketingowe
  • brak ryzyk związanych z przetwarzaniem danych osobowych
  • medium nieinwazyjne, wygodne, czytelne i przyjazne dla odbiorców
  • ogólnopolski zasięg
  • możliwość doboru grup docelowych ze zbioru danych o 37 mln Polaków (!)

Zapraszamy do współpracy! Skontaktuj się z nami lub wyślij zapytanie online.

Masz pytania?