Bazy geomarketingowe

Bazy geomarketingowe

Geomarketing to nowoczesne i niezwykle skuteczne narzędzie, obecnie praktycznie niezbędne m.in. przy wprowadzaniu przez firmę nowego produktu na rynek. Przedsięwzięcia geomarketingowe planowane są i realizowane na podstawie danych przestrzennych. To właśnie te dane powiedzą Państwa firmie, czy w danym miejscu istnieje zapotrzebowanie na dany towar, czy może lokalny rynek jest już nasycony tym lub podobnym asortymentem. Dane wykorzystywane przez geomarketing silnie powiązane są z danymi o charakterze demograficznym i socjologicznym. Wszystko to razem pozwala przyjąć właściwą strategię marketingową oraz przygotować skuteczną kampanię.

Oferta Schober Polska to profesjonalne i kompleksowe wsparcie dla przedsięwzięć geomarketingowych Państwa firmy. Dysponując odpowiednią wiedzą i zaawansowanym oprogramowaniem analitycznym jesteśmy w stanie stworzyć bazę niezbędnych informacji, która ukierunkuje działania przedsiębiorstwa.

Geomarketing w praktyce

Bazy geomarketingowe oraz wsparcie w działaniach geomarketingowych, jakie oferuje Schober Polska, to niezwykle przydatne rozwiązania. Sprawdzą się w sytuacji planowania lokalizacji nowych punków sprzedażowych, wprowadzania nowych produktów na rynek, czy też w dostosowywaniu kampanii reklamowej do potrzeb i oczekiwań mieszkańców danego obszaru, ich preferencji i profilu demograficznego. Uzyskane w wyniku przeprowadzonych badań dane dostarczają wiedzy na temat działań konkurencji na danym rynku, nasycenia obszaru produktem lub ilością oraz dostępnością punków sprzedażowych danego asortymentu. Jak widać to kluczowe narzędzie, po które warto sięgnąć przy formułowaniu strategii sprzedażowej, czy też kampanii promocyjnej.

W Schober jesteśmy do Państwa dyspozycji. Profesjonalne badania geomarketingowe, szczegółowe analizy w tym zakresie i przygotowane raporty z pewnością będą dla działań Państwa firmy cennym wsparciem.

Dzięki wiedzy o 37 milionach mieszkańców wszystkich budynków w Polsce oraz danym demograficznym na ich temat jesteśmy w stanie przygotować dla Państwa szczegółową analizę oraz zaawansowane raporty socjodemograficzne, a także pomóc ukierunkować Państwa kampanię w oparciu o wartościowe dane.

Zbiór Schober Geo MarketBase® opisuje ponad 37 milionów osób w Polsce wg następujących kryteriów:

  • wiek
  • płeć
  • liczba, wiek i płeć osób w gospodarstwie domowym
  • indeks siły nabywczej
  • poziom dochodów
  • lokalizacja
  • wielkość miejscowości
  • region
  • województwo
  • rodzaj budynku (dom, blok)

Korzyści ze współpracy z Schober Polska:

  • możliwość wzbogacania danych i profilowania oraz segmentacji własnych klientów dzięki danym z Schober Geo MarketBase®
  • nowa szansa dotarcia do wartościowych grup docelowych
  • obniżenie kosztów kampanii marketingowych
  • pełna wiedza o strukturze demograficznej grupy docelowej.
  • możliwości analizowania potencjału inwestycji w odniesieniu do struktury i zamożności potencjalnych klientów

Zapraszamy do współpracy! Skontaktuj się z nami lub wyślij zapytanie online.

Polecamy też sprawdzić nasze zagraniczne bazy danych.

Masz pytania?