Przetwarzanie baz danych – analizy, profilowanie i segmentacje klientów

Przetwarzanie baz danych – analizy, profilowanie i segmentacje klientów

Jeśli chcesz precyzyjnie i skutecznie docierać do nabywców, którzy powinni być zainteresowani Twoim produktem lub usługą, skorzystaj z rozwiązania, jakim jest proponowana przez nas analiza baz danych oraz inne usługi analityczne służące m.in. działaniom takim jak segmentacja klientów. Ta pozwala uzyskać odpowiedź na pytanie, kto będzie kupował produkty bądź usługi proponowane przez firmę, o jakie grupy potencjalnych klientów warto zabiegać, a których lepiej nie pozyskiwać. To niezwykle istotny element działań w procesie przetwarzania danych oraz realizacji konkretnych przedsięwzięć marketingowych.

Segmentacja rynku umożliwia rozpoznanie i dotarcie do konkretnych grup potencjalnych klientów, które dla danej kampanii są optymalne z punktu widzenia szans sprzedaży. Odpowiednio przeprowadzona segmentacja klientów pozwoli zatem wyodrębnić grupy nabywców Twoich towarów bądź usług, klientów o podobnych potrzebach i oczekiwaniach, a także o zbliżonej reakcji na Twoje konkretne działania marketingowe.

Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w realizacji procesów analitycznych w swojej firmie? Planujesz takie działania, jak segmentacja klientów, czy analizy ich zachowań? Jesteś we właściwym miejscu! W Schober Polska oferujemy profesjonalne i kompleksowe wsparcie dla firm w tym właśnie obszarze.

Nasze wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania i przetwarzania danych oraz dostęp do bogatych zasobów i narzędzi pozwala nam na świadczenie usług analitycznych takich jak:

  • segmentacje klientów
  • analizy zachowań klientów (ABC, RFM, churn, LTV)
  • wzbogacanie danych
  • higiena danych
  • budowanie profili klienckich
  • audyty jakości danych
  • analizy responsu

Korzyści ze współpracy z Schober Polska:

  • diagnoza jakości i potrzeb w zasobach własnych
  • pogłębienie wiedzy o klientach
  • optymalizacja działań marketingowych dopasowanych do wyodrębnionych segmentów klienckich
  • oszczędność kosztów marketingowych
  • podniesienie skuteczności prowadzonych kampanii
  • zwiększenie sprzedaży
  • wzbogacenie danych własnych
  • gwarancja solidności i bezpieczeństwa wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia Grupy Schober

Zapraszamy do współpracy! Skontaktuj się z nami lub wyślij zapytanie online.

Masz pytania?