Przetwarzanie baz danych – analizy, profilowanie i segmentacje klientów

Przetwarzanie baz danych – analizy, profilowanie i segmentacje klientów

Segmentacja klientów pozwala uzyskać odpowiedź na pytanie, kto będzie kupował produkty bądź usługi proponowane przez firmę, o jakie grupy potencjalnych klientów warto zabiegać, a których lepiej nie pozyskiwać.

Segmentacja rynku umożliwia rozpoznanie i dotarcie do konkretnych grup potencjalnych klientów, które dla danej kampanii są optymalne z punktu widzenia szans sprzedaży. Segmenty klientów ukazują grupy o podobnych potrzebach i oczekiwaniach, o zbliżonej reakcji na Twoje konkretne działania marketingowe. Jeśli chcesz precyzyjnie dotrzeć do nabywców, którzy powinni być zainteresowani Twoim produktem lub usługą, skorzystaj z rozwiązania, jakim jest proponowana przez nas analiza baz danych oraz inne usługi analityczne służące m.in. segmentacji.

Nasze wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania i przetwarzania danych oraz dostęp do bogatych zasobów i narzędzi pozwala nam na świadczenie usług analitycznych takich jak:

  • segmentacje klientów
  • analizy zachowań klientów (ABC, RFM, churn, LTV)
  • wzbogacanie danych
  • higiena danych
  • budowanie profili klienckich
  • audyty jakości danych
  • analizy responsu

Korzyści ze współpracy z Schober Polska:

  • diagnoza jakości i potrzeb w zasobach własnych
  • pogłębienie wiedzy o klientach
  • optymalizacja działań marketingowych dopasowanych do wyodrębnionych segmentów klienckich
  • oszczędność kosztów marketingowych
  • podniesienie skuteczności prowadzonych kampanii
  • zwiększenie sprzedaży
  • wzbogacenie danych własnych
  • gwarancja solidności i bezpieczeństwa wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia Grupy Schober

Zapraszamy do współpracy! Skontaktuj się z nami lub wyślij zapytanie online.

Masz pytania?