Skip to content
Schober

Schober

Primary Menu
  • Biznes
  • Marketing internetowy
  • Sprzedaż
  • Reklama
  • Porady
  • Pozostałe
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Porady
  • Charakterystyka branży FMCG
  • Porady

Charakterystyka branży FMCG

admin 11 maja 2022
FMCG

Warto zacząć od rozwinięcia skrótu FMCG, całość brzmi – Fast Moving Consumer Goods. Jest to nic innego jak zapewnienie konsumentom dostępu do produktów pierwszej potrzeby, czyli artykułów spożywczych lub środków czystości oraz pozostałych towarów – na przykład alkoholu czy papierosów w korzystnych cenach. Całość tych wyrobów najczęściej jest wytwarzana w masowej ilości, tak aby dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych klientów.

MIEJSCA SPRZEDAŻY FMCG

Branża FMCG jest jednym z fundamentów krajowych gospodarek. To właśnie dzięki niej napędzany jest proces produkcyjny. Poszczególne marki wytwarzają swoje popularne towary, które sprzedawane są nabywcom. Towarzyszy temu marketing mający wypromować produkt i dodatkowo wzmocnić dystrybucję. W drugiej połowie XX wieku, podstawowe artykuły kupowało się w mniejszych sklepach, potem powstawały większe miejsca – markety, supermarkety i hipermarkety gromadzące wszystkie najpotrzebniejsze do życia rzeczy w jednym punkcie.

Nie omieszkaj też odwiedzić strony https://bydgoszczinfo.pl, gdzie możesz przeczytać interesujące ciekawostki, a przy okazji sprawdzić piękne miejsca na urlop w Bydgoszczy.

POJAWIENIE SIĘ INTERNETU

Rozwój technologiczny wytworzył nową przestrzeń do promocji towarów. Powstawanie kolejnych stron internetowych umożliwiało sprzedaż online. Wykształcił się Search Engine Marketing (SEM) promujący konkretne wyroby na jak najwyższych pozycjach po wpisaniu hasła do wyszukiwarki. Szybkość dostarczania przesyłek kurierskich przyczyniła się do wprowadzenia do oferty towarów spożywczych o krótkiej dacie ważności (owoce, warzywa, ryby, mięso itp.). Obecnie przez Internet można kupić większość przedmiotów pierwszej potrzeby. To wszystko sprawia, że branża FMCG działa coraz szybciej i na większą skalę. Daje się znaleźć w tym dużo plusów, ale dostrzegalne są też minusy – m. in. sporo liczba odpadów wpływająca niekorzystnie na naturalne środowisko.

Continue Reading

Poprzedni: Pozycjonowanie strony sklepu internetowego
Następny: 4 najgorsze błędy w obsłudze klienta- unikaj ich!

Zobacz także

Firma aplikacje
  • Porady

Najlepsze aplikacje dla firm – na jakie postawić?

admin 12 sierpnia 2022
Sklep
  • Porady

4 najgorsze błędy w obsłudze klienta- unikaj ich!

admin 12 maja 2022
Blog
  • Porady

Pozycjonowanie strony sklepu internetowego

admin 13 kwietnia 2022
Własna firma – co może Cię zaskoczyć?
  • Biznes
  • Porady

Własna firma – co może Cię zaskoczyć?

admin 28 listopada 2020

Lista artykułów

Kampanie reklamowe w Google Ads – czym są, jak działają, jakie korzyści przynoszą?
  • Reklama

Kampanie reklamowe w Google Ads – czym są, jak działają, jakie korzyści przynoszą?

admin 23 października 2023
Zależy Ci na jak najszybszym dotarciu oferty do użytkowników? Dobrym rozwiązaniem mogą być kampanie reklamowe w Google...
Czytaj dalej Read more about Kampanie reklamowe w Google Ads – czym są, jak działają, jakie korzyści przynoszą?
Techniki neuromarketingu 15
  • Sprzedaż

Techniki neuromarketingu

1 grudnia 2022
Najlepsze aplikacje dla firm – na jakie postawić? Firma aplikacje
  • Porady

Najlepsze aplikacje dla firm – na jakie postawić?

12 sierpnia 2022
4 najgorsze błędy w obsłudze klienta- unikaj ich! Sklep
  • Porady

4 najgorsze błędy w obsłudze klienta- unikaj ich!

12 maja 2022
Charakterystyka branży FMCG FMCG
  • Porady

Charakterystyka branży FMCG

11 maja 2022

Biznes

pexels-energepiccom-159888
  • Biznes

Kasyno – pomysł na własny biznes! 

admin 30 sierpnia 2021
Biznes online Biznes online
  • Biznes

Biznes online

18 czerwca 2021

Sprzedaż

15
  • Sprzedaż

Techniki neuromarketingu

admin 1 grudnia 2022
Co to jest lejek sprzedażowy? Co to jest lejek sprzedażowy?
  • Sprzedaż

Co to jest lejek sprzedażowy?

19 czerwca 2021

Również cię zainteresuje

Kampanie reklamowe w Google Ads – czym są, jak działają, jakie korzyści przynoszą?
  • Reklama

Kampanie reklamowe w Google Ads – czym są, jak działają, jakie korzyści przynoszą?

admin 23 października 2023
15
  • Sprzedaż

Techniki neuromarketingu

admin 1 grudnia 2022
Firma aplikacje
  • Porady

Najlepsze aplikacje dla firm – na jakie postawić?

admin 12 sierpnia 2022
Sklep
  • Porady

4 najgorsze błędy w obsłudze klienta- unikaj ich!

admin 12 maja 2022
Copyright © 2025 All rights reserved.