Skip to content
Schober

Schober

Primary Menu
  • Biznes
  • Marketing internetowy
  • Sprzedaż
  • Reklama
  • Porady
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Biznes
  • Etykieta produktu – dlaczego jest tak ważna?
  • Biznes

Etykieta produktu – dlaczego jest tak ważna?

Lorem ipsum dolor sit amet, ut illum decore antiopam eos, nec ex noster rationibus.
admin 15 czerwca 2021

Dla klienta najważniejszy jest produkt. Jego jakość, skład, wygląd, zastosowanie, cena…Ale to etykieta produktu dostarcza mu informację na temat tego, co znajdzie w opakowaniu. To etykieta przyciąga uwagę a jednocześnie staje się znakiem rozpoznawczym danego towaru. I firmy, która go produkuje.

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Na to pierwsze wrażenie składa się kilka czynników. Grafika, kolory, hasło i sama treść. Gdy całość jest chaotyczna lub nieprzemyślana klient szybko odłoży produkt na półkę lub w ogóle na niego nie spojrzy.

A więc czytelna, przyjazna grafika. Etykieta produktu powinna się wyróżniać na tle konkurencji, będąc jednocześnie w zgodzie z wizerunkiem danej firmy. Powinna tworzyć z nią spójną całość. Kontrast, zaskoczenie lub całkiem odwrotnie – harmonia i subtelność. Wszystko zależy od produktu, bo etykieta napoju energetycznego powinna być zgoła inna, aniżeli ekologicznego kremu do twarzy. Wiele zależy również do jakiej grupy konsumentów ma trafić produkt (grupa wiekowa, status społeczny itp.). Warto wiedzieć jak zaplanować reklamę – http://schober.pl/jak-zaplanowac-reklame-w-internecie/.

Zabawa kolorami, czcionką, materiałami, designem…Umieszczenie na małej powierzchni logo, składu, hasła reklamowego, grafiki, a czasem ostrzeżeń wymaganych przez prawo (na przykład informacji, że produkt jest drażniący itd.) to nie lada wyzwanie, dlatego stworzenie dobrej etykiety produktu to prawdziwa sztuka. Wiedzą o tym dobrze i graficy, i marketingowcy.

Continue Reading

Poprzedni: Własna firma – co może Cię zaskoczyć?
Następny: Biznes online

Zobacz także

Kasyno – pomysł na własny biznes! 
  • Biznes

Kasyno – pomysł na własny biznes! 

30 sierpnia 2021
Biznes online
  • Biznes

Biznes online

18 czerwca 2021
Własna firma – co może Cię zaskoczyć?
  • Biznes
  • Porady

Własna firma – co może Cię zaskoczyć?

28 listopada 2020

Lista artykułów

Techniki neuromarketingu
  • Sprzedaż

Techniki neuromarketingu

admin 1 grudnia 2022
Neuromarketing polega na zastosowaniu nauki do marketingu, aby spróbować dowiedzieć się, jakie będą zachowania konsumentów w odpowiedzi...
Czytaj dalej
Najlepsze aplikacje dla firm – na jakie postawić?

Najlepsze aplikacje dla firm – na jakie postawić?

12 sierpnia 2022
4 najgorsze błędy w obsłudze klienta- unikaj ich!

4 najgorsze błędy w obsłudze klienta- unikaj ich!

12 maja 2022
Charakterystyka branży FMCG FMCG

Charakterystyka branży FMCG

11 maja 2022
Pozycjonowanie strony sklepu internetowego

Pozycjonowanie strony sklepu internetowego

13 kwietnia 2022

Biznes

Kasyno – pomysł na własny biznes! 
  • Biznes

Kasyno – pomysł na własny biznes! 

admin 30 sierpnia 2021
Biznes online

Biznes online

18 czerwca 2021

Sprzedaż

Techniki neuromarketingu
  • Sprzedaż

Techniki neuromarketingu

admin 1 grudnia 2022
Co to jest lejek sprzedażowy?

Co to jest lejek sprzedażowy?

19 czerwca 2021

Również cię zainteresuje

Techniki neuromarketingu
  • Sprzedaż

Techniki neuromarketingu

1 grudnia 2022
Najlepsze aplikacje dla firm – na jakie postawić?
  • Porady

Najlepsze aplikacje dla firm – na jakie postawić?

12 sierpnia 2022
4 najgorsze błędy w obsłudze klienta- unikaj ich!
  • Porady

4 najgorsze błędy w obsłudze klienta- unikaj ich!

12 maja 2022
Charakterystyka branży FMCG FMCG
  • Porady

Charakterystyka branży FMCG

11 maja 2022
Copyright © All rights reserved.